روش های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای ما در مجموعه آپادانا بوده و در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است .
عدم تطابق کالای دریافتی و سفارش داده شده
یکی از مهمترین رویکردهای ما امنیت خرید و رضایتخاطر شما در خرید کالا از فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا میباشد. از اینرو سعی ما در ارسال سالم، صحیح و دقیق کالای خریداریشده است. با وجود همهی تمهیدات اندیشیدهشده ممکن است در برخی موارد نظیر خطاهای انسانی، مشکلات سایت و …. موجب ارسال کالا با مشکلاتی نظیر عدم تطابق کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده، وزن اشتباه، رنگ و اندازه اشتباه باشد .
در چنین مواردی از باز کردن بسته محصول خودداری کنید و حداکثر ظرف مدت ۴۲ ساعت با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است، در چنین مواردی هزینه بازگرداندن کالا یا وجه خرید به عهدهی فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا می باشد .
گارانتی
توجه داشته باشید محصولات فروشگاه اعم از غذا یا محصولات مصرفی فاقد گارانتی است .
آسیبدیدگی کالا در هنگام تحویل به مشتری
لطفا در صورت آسیبدیدگی یا باز شدن بسته از دریافت اجناس خودداری فرمایید و مراتب را فوراً به دفتر مجموعه آپادانا اطلاع دهید تا نسبت به ارسال مجدد سفارش اقدام گردد. در صورت آسیب دیدگی کالای ارسالشده با پست یا پیک، با توجه به بستهبندی صحیح و اصولی قسمت ارسال فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا، خسارت احتمالی متوجه شرکت حمل و نقل است .
اجناسی که پس از تحویل از بستهی اصلی خارج شوند یا بستهی غذایی که باز شود (به هر دلیلی اعم از نخوردن حیوان یا اندازه مناسب نبودن) مرجوع یا پس گرفته نمیشود. لذا در هنگام خرید توجه لازم را به عمل آورید .
اجناسی که بعد از تحویل بهخاطر استفاده و حملو نقل نادرست مشتری دچار آسیبدیدگی شوند هم از این قاعده مستثنا نیستند و پس گرفته نمیشوند .
محصولات غذایی، بهداشتی و لوازم مصرفی
فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا نسبت به عوارض احتمالی ناشی از استفادهی محصولات غذایی، بهداشتی و لوازم مصرفی برای حیوان شما (از قبیل مشکلات گوارشی، حساسیتهای پوستی، بیماری و …) مسئولیتی ندارد و مسئولیت موارد درج شده در روی بسته بندی کالا و توضیحات کالا بر عهدهی شرکت تولیدکننده و واردکننده می باشد و مسئولیت فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا فقط اطلاعرسانی است. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای تولیدکننده و واردکننده مربوط انجام شود .
موارد مهم پیش از ارسال کالا به مجموعه آپادانا
درصورت مطالعهی موارد فوق و درخواست بازگرداندن کالا قبل از هر اقدامی حداکثر تا ۴۲ ساعت از تاریخ سفارش با مجموعه آپادانا تماس بگیرید. همکاران ما روند دقیق مرجوع کردن کالا را برای شما توضیح می دهند.
از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری نمایید .
حداقل زمان برای تعویض و ارسال مجدد )در صورت موجود بودن کالا( دو تا سه روز کاری از زمان دریافت کالا در مجموعه آپادانا خواهد بود .
کالای باز نشدهی اصلی باید به همراه کلیهی ملحقات بستهبندی و ارسال شود. لطفاً برای اطلاع از هزینههای احتمالی ارسال، موارد بالا را ملاحظه فرمایید .
لطفا از نوشتن توضیحات یا آدرس بر روی بستهبندی محصول خودداری کنید. در این صورت از پس گرفتن کالا معذوریم .
کاربران محترم ساکن اصفهان برای بازگرداندن کالا توسط پیک قبل از ارسال با مجموعه آپادانا تماس بگیرند .
در صورت بازگرداندن کالا توسط مشتری در صورتی که اشتباهی از فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا صورت نگرفته باشد، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود .
همراهان عزیز ساکن شهرستان حتماً برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنند. در غیراینصورت مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی پت شاپ آپادانا نخواهد بود .